Oslo, Norway
59° / 60° N
Follow us
Greater Than A

Greater Than A

— Det viktigste for Aksel var at merkevaren kunne stå på egne ben, og at konseptet var«større» enn ham selv. Det vil si at det stod for noe mer meningsfylt enn bare å selge noen produkter ved hjelp av navnet hans.

Om prosjektet
Byrå: Good Morning Naug
Kunde: Greater Than A
Prosjekt: Lansering av merkevaren
År: 2017

I 2017 kom våre venner i Panorama Design til oss med en fantastisk utfordring. De skulle lansere et nytt bærekraftig klesmerke som de hadde utviklet sammen med Aksel Lund Svindal. Det viktigste for Aksel var at merkevaren kunne stå på egne ben, og at konseptet var «større» enn ham selv. Det vil si at det stod for noe mer meningsfylt enn bare å selge noen produkter ved hjelp av navnet hans.

Som et av Norges første bærekraftige merker bygget fra bunnen, var det viktig å være tydelige på denne posisjonen. Derfor startet også lanseringen lenge før det fantes et eneste klesplagg i butikken.

Good Morning utviklet kommunikasjonsstrategi og SoMe-strategi, filmer og innhold til sosiale medier, i tillegg til tekster på alt fra hjemmesider til merkelapper på klærne.

Video thumbnail