Oslo, Norway
59° / 60° N
Follow us
UI

Isabella Löwengrip 2.0

Isabella Löwengrip er en av de mest innflytelsesrike forretningskvinnene i Norden, med mer enn 100 000 daglige lesere i Skandinavia og 1,5 million følgere verden over. Likevel valgte hun et lite, norsk byrå da hun skulle gi bloggen sin en ny visuell identitet.

Om prosjektet
Byrå: Good Morning Naug
Kunde: United Influencers
Prosjekt: Bloggplattform
År: 2017

Den svenske bloggeren Isabella Löwengrip har 1,5 millioner følgere, og er en av de yngste og mest innflytelsesrike sosiale medier-profilene i Norden. Hun driver Sveriges raskest voksende skjønnhetsselskap, med en omsetning på 100 millioner SEK.

Bloggen har alltid vært hennes viktigste kanal. Etter 12 år med samme design, var tiden inne for å løfte den til et nytt, visuelt nivå.

Good Morning har stått for design og front-end utvikling på den nye bloggplattformen i samarbeid med Isabellas team og United Influencers. Det visuelle uttrykket er inspirert av Isabellas personlighet og signatur look.

Video thumbnail

Flere jobber

Switchr

Ny profil og digital design til Switchr

Visuell identitet og design
Continue reading
Altere / UtilityCloud

Visuell identitet og nettside til UtilityCloud

Kommunikasjon, visuell identitet, nettside
Continue reading
Gigaboks / Norgesgruppen

Lansering av ny butikkjede

Visuell identitet, reklame og web
Continue reading