Oslo, Norway
59° / 60° N
Follow us
MINI

Life with MINI

MINI ønsket å nå målgruppen «Creative Class» på en ny, relevant og engasjerende måte gjennom innhold produsert av og med influencerene Gine Margrethe og Anders Gran. Modellen i fokus er suvén MINI Countryman Plug-in Hybrid.

Prosjekt
År: 2018

Temaet for kampanjen høsten 2018 var Life with MINI.

MINI ønsket å nå deres kjernemålgruppe «Creative Class» på en ny, relevant og engasjerende måte med fokus på den viktigste modellen i produktporteføljen, MINI Countryman Plug-in Hybrid. Creative Class er trendsettere hvor mange jobber innen design, kunst, media, IT /Tech. Majoriteten bor i eller rundt de største byene. De er generelt skeptiske til reklame og vanskelige å nå gjennom til. Derfor ble influencer marketing en stor og viktig del av kampanjen i tillegg til SoMe og utendørs.

Influenceren Anders Gran tar oss med på en «urban getaway» der tre filmer omhandler hans favorittspisesteder i Oslo, fashion og shopping og favorittsysselen skateboarding utenfor allfarvei. Alle filmene ble lansert på Anders Gran sin instagramkonto i ulike versjoner i tillegg til MINI sine egne kanaler. (Facebook, Youtube og Instagram). En egen artikkel på Costume ble også produsert.

Gine Margrethe produserte innhold relatert til en dag i hennes liv med MINI i Oslo. Del 2 var basert på bilturen opp til hytta med hele familien. Gine publiserte innholdet på sin Instagram blog, og videoblog og samtidig boostet på Costume sin Facebooksite.

Episode 1

Vimeo

Episode 2

Vimeo

Episode 3

Vimeo

Flere jobber

Avis

Avis Søndagsturer

En god gjerning økte utleie med 100%
Continue reading