Hvis du er flink, så si det
Den desidert høyeste oppmerksomheten vi noen gang har målt for utendørs i Norge, sier Penetrace. Sånn går det når du forsterker et allerede vellykket konsept, sier vi.
Den desidert høyeste oppmerksomheten vi noen gang har målt for utendørs i Norge, sier Penetrace. Sånn går det når du forsterker et allerede vellykket konsept, sier vi.
Hvis du er flink, så si det
Da Sonans kom til oss, var vi veldig tydelige på at de skulle beholde eksisterende konsept og strategi (kanskje ikke så rart i og med at Eldar og Petter var “founding fathers” for dette i sin tidligere jobb).
Samtidig hadde vi en mistanke om at konseptet, som allerede hadde bidratt til en fantastisk vekst for Sonans, kunne forsterkes ytterligere ved å gjøre det mer personlig. Vi fikk rett.
Den nye kampanjen oppnådde den høyeste oppmerksomheten Pentetrace noen gang har målt på utendørs i Norge. Det er nok totaliteten i kampanjen som også omfatter redesign av historiene til “sannhetsvitnene” samt utvikling av “eksamensguiden” og som har bidratt til at salget økte med ytterligere 9%.