Oslo, Norway
59° / 60° N
Follow us
Sonans

Hvis du er flink, så si det

Den desidert høyeste oppmerksomheten vi noen gang har målt for utendørs i Norge, sier Penetrace. Sånn går det når du forsterker et allerede vellykket konsept, sier vi.

Om prosjektet
Byrå: Good Morning Naug
Kunde: Sonans
År: 2018

Hvis du er flink, så si det

Da Sonans kom til oss, var vi veldig tydelige på at de skulle beholde eksisterende konsept og strategi (kanskje ikke så rart i og med at Eldar og Petter var “founding fathers” for dette i sin tidligere jobb).

Samtidig hadde vi en mistanke om at konseptet, som allerede hadde bidratt til en fantastisk vekst for Sonans, kunne forsterkes ytterligere ved å gjøre det mer personlig. Vi fikk rett.

Den nye kampanjen oppnådde den høyeste oppmerksomheten Pentetrace noen gang har målt på utendørs i Norge. Det er nok totaliteten i kampanjen som også omfatter redesign av historiene til “sannhetsvitnene” samt utvikling av “eksamensguiden” og som har bidratt til at salget økte med ytterligere 9%.

Display ads

Content nettside

Sonans Sensor

Video thumbnail

Sonans Tidspress

Video thumbnail

Sonans Pensum

Video thumbnail

Flere jobber

Vertikal Helse

Mer opptatt av helse enn forsikring

Reklamefilmer
Continue reading
Trafikkforsikringsforeningen

Avdeling Svarte Katter

Reklamefilm
Continue reading

Northug AW20/21

SoMe & ads
Continue reading