Oslo, Norway
59° / 60° N
Follow us
Sonans

Hvis du er flink, så si det

Den desidert høyeste oppmerksomheten vi noen gang har målt for utendørs i Norge, sier Penetrace. Sånn går det når du forsterker et allerede vellykket konsept, sier vi.

Prosjekt
Byrå: Good Morning Naug
Kunde: Sonans
År: 2018

Hvis du er flink, så si det

Da Sonans kom til oss, var vi veldig tydelige på at de skulle beholde eksisterende konsept og strategi (kanskje ikke så rart i og med at Eldar og Petter var “founding fathers” for dette i sin tidligere jobb).

Samtidig hadde vi en mistanke om at konseptet, som allerede hadde bidratt til en fantastisk vekst for Sonans, kunne forsterkes ytterligere ved å gjøre det mer personlig. Vi fikk rett.

Den nye kampanjen oppnådde den høyeste oppmerksomheten Pentetrace noen gang har målt på utendørs i Norge. Det er nok totaliteten i kampanjen som også omfatter redesign av historiene til “sannhetsvitnene” samt utvikling av “eksamensguiden” og som har bidratt til at salget økte med ytterligere 9%.

Display ads

Content nettside

Sonans Sensor

Video thumbnail

Sonans Tidspress

Video thumbnail

Sonans Pensum

Video thumbnail

Flere jobber

Joh. Johannsen

Evergood - The Chase

Reklamefilm
Continue reading