Oslo, Norway
59° / 60° N
Follow us
Coop

Tolv gryter fulle av Coop smak

I årets kalender har vi ispedd oppskriftene med forslag på en rekke produkter fra vår Coop Smak-serie. Dette er alle produkter som er nøye utvalgt på bakgrunn av definerte kriterier som råvarekvalitet, opprinnelse, bearbeidingsprosess og kvaliteten på sluttproduktet. Slik at du skal kunne smake forskjellen.

Prosjekt
Byrå: Good Morning Naug
Kunde: Coop
År: 2018

Coop har drevet med delingsøkonomi helt siden de første samvirkelagene ble etablert på 1800-tallet. Inspirert av en modell fra England, ble Arne Forbrugsforening startet opp i 1867 etter prinsippet: Vi eier sammen og deler overskuddet – akkurat slik samvirkelagene fungerer den dag i dag. Som medlem i Coop er du også en medeier, og én gang i året deler vi på
overskuddet.

Når det kommer til delingsøkonomi mellom privatpersoner, har det foregått i evigheter. Helt fra den spede starten hvor vi bodde i huler og bedrev byttehandel, frem til i dag hvor vi lever i et samfunn nærmest gjennomsyret av tjenester som faller innenfor begrepet delingsøkonomi. Det lar være seg deling av bolig, bil båt, jobber og tjenester – til å gå sammen med naboen din og spleise på en ny elektrisk gressklipper.

For mennesket er et flokkdyr som trives best sammen med andre – og da gjerne på kjøkkenet. Lik huleboerne i sin tid dras vi mot ildstedet som et naturlig midtpunkt, både når mat skal konsumeres, men også når viktige avgjørelser skal tas. Naboer, kjærester, venner og familien – ta vare på flokken din! Vårt tips er å samle de alle rundt spisebordet og by de på den mest delevennlige maten av dem alle – en stor, varm gryte!

I denne kalenderen har vi samlet sammen en rekke spennende gryteretter fra alle verdenshjørner, basert på sesong og de beste råvarene fra Coop Smak*-serien. Disse skal du nyte sammen med de du er mest glad i!

La 2019 være året man byr på både gryte og seg selv!

Flere jobber

Greater Than A

Greater Than A

Kommunikasjon
Continue reading
Kygo Life

Lansering av Kygo Life

Nettside / Interaktiv brand film / Reklamefilmer / Sosiale medier
Continue reading